skip to Main Content
+372 6 737 637 tervisekeskus@keila.ee E - R 06:30 - 22:00 │ L - P 09:00 - 21:00

RÜHMATREENINGUD

RÜHMATREENINGUTE STIILIDE TUTVUSTUSED

Rühmatreeningud  koosnevad soojendusosast, aeroobsest osast, jõuharjutustest e. lihastreeningust ja lõpuvenitusest. Erinevatel aeroobikastiilidel on need osad erineva pikkusega ja täidavad erinevaid eesmärke: soojendusosas valmistatakse organism ette treenimiseks, aeroobses osas arendatakse organismi põhivastupidavust, lihastreeningus suurendatakse lihasvastupidavust ja venitustega kiirendatakse lihaste treeningjärgset taastumist. Tunni pikkuseks on üldjuhul 55-60 minutit või treeningtunni nimetuse juures märgitud aeg. Aeroobikahuviliste päralt on kuni 30 inimest mahutav, kaasaegse tehnika ning treeningvahenditega varustatud saal. Treeneritena töötavad oma ala väga head asjatundjad. Esindatud on paljud populaarsed treeningstiilid.

Keila Tervisekeskuse aeroobikasaalis saab valida järgmiste aeroobikastiilide vahel:

 

JÕUD ja VASTUPIDAVUS

 Les Mills BodyPump™

Lihasvastupidavuse treening, mida tehakse hoogsa muusika saatel treeneri juhendamisel 3-kuuliste tsüklitena. Sobib kõigile harrastajatele, olles vahelduseks jõusaalitreeningule. Sobib suurepäraselt nii naistele kui ka meestele. BodyPump™ treeningul kasutatakse spetsiaalseid kange, hantleid, ketaste komplekte ja stepipinki kõikide lihasgruppide treenimiseks ja lihasvastupidavuse arendamiseks. Tunnis ei ole sammukombinatsioone. Jõukangide raskust on võimalik ise reguleerida. Osaleda saavad nii algajad kui ka edasijõudnud.  

BodyFit

Rühmatreening, kus põhirõhk on lihastoonuse tõstmisel. Treening algab lihtsa aeroobse soojendusega, millega valmistatakse keha ette tasakaalustatud ja tõhusaks lihastreeninguks.  BodyFit tagab hea lihasvastupidavuse ja aitab trimmida oma  strateegilisi tuhar,kõht,selg piirkondi.Treening lõpeb lihaseid  taastavate venitustega. Sobib erineva tasemega harrastajatele.

Kõht Selg Tuhar

KõhtSelg on vajalik tund igale naisele! See on eriti tõhus treening korsetilihastele! Tund algab lihtsa soojendusega, millele järgneb pikem kõhu- ning seljalihaste treenimine. Korsetilihaseid on vajalik treenida saavutamaks head rühti! Sobib nii algajale kui edasijõudnud treenijale.

BodyAttack

Spordist inspireeritud intervalltreening, mille intensiivsed liigutused, lihtsad liikumised ja tempokas muusika moodustavad ühe mõnusa higistamise ja kalorikulutamise treeningu. Peale treeningut on sul tunne, nagu oleksid just 10km jooksnud.

  • Parandab vastupidavust, jõudu ja üldist füüsilist vormi
  • Põletab palju kaloreid
  • Vormib kiiresti keha
  • Parandab südame ja kopsude tööd

BodyToning

Vaheldusrikas body-treening, kus kasutatakse erinevaid vahendeid, raskused saab valida vastavalt enda treenitusastmele. Funktsionaalsed harjutused kogu kehale! Läbi mille arendame lihasvastupidavust, tasakaalu ja liikuvust. Mitmekesine tund annab hea koormuse. Treening lõpeb lõõgastavate harjutustega

Crosscore

Crosscore on intensiivne vastupidavust arendav treening, kus kasutatakse nii CrossCore 180 rihmasid kui tehakse harjutusi oma keharaskusega. Treening keskendub eelkõige kere keskosa harjutustele. Mitmekülgne CrossCore 180 on vastupidav treeningvahend väikeses formaadis, mis on multifunktsionaalne kogu keha trimmiv süsteem nii tublile jõusaalis treenijale kui ka vastupidavusalade harrastajale. Harjutuste koormust saab reguleerida vastavalt treenitusele, seega sobib tund nii algajale kui kogenud treenijale.

TANTSULISED TREENINGUD

Pound+ Toning

Pound on maailma esimene rühmatreening, kus on omavahel kombineeritud ohtralt kaloreid põletav liikumine, lihaste ja vastupidavuse arendamine ning energiat andev rütmikas trummimäng. Tunnis kasutatakse spetsiaalselt väljatöötatud trummipulki, millega treenides ja samal ajal rütmi lüües saab igaüks end mõnusalt välja elada ning rokkstaarina tunda. Eeldusi tunnis osalemiseks ei ole. Pound sobib nii algajale, kui edasijõudnud treenijale,
võimaldades kõiki harjutusi endale sobivaks kohandada. Treenimisel ammutame energiat heast muusikast ja roki rütmist – hea tuju ja ilusad lihased garanteeritud!

Bailatino

Bailatino on kaasaegne treening- ja tantsustiil, milles on ühendunud ladina-ameerika tantsukultuuri parimad küljed – erinevad tantsud, muusika, rütm ja tempo, kehatunnetus, meeldiv koormus ja tõhus work-out ning emotsioon. Bailatino treeningus tegeletakse salsa, reggaetoni, bachata, samba, merengue, cha-cha, mambo ning mitmete teiste populaarsete
 ladina-ameerika tantsudega.

Bailatino ei eelda varasemat kogemust tantsu- ega aeroobikavallas, sest töö algab trennis A’st ja B’st ning edasi liigutakse vastavalt treeningrühma arengutempole! Bailatino pakub rõõmu trennist ja tantsust nii algajale kui ka esitab tõsiseid väljakutseid professionaalsele tantsijale, sest grupid on bailatino süsteemis jaotatud vastavalt raskusastmele ning kogemustepagasile. Bailatino sobib kõigile olenemata vanusest, soost või kehakaalust! Selles trennis pole vaja partnerit, kuna töö käib samal põhimõttel nagu teiste moodsate tantsustiilide tundides- igaüks enda eest väljas!

Regulaarne ja korrapärane bailatinoga tegelemine parandab figuuri ning annab hea füüsilise koormuse, kuna tegemist on efektiivse rasvapõletustrenniga. Kindlasti annab bailatino ka vastupidavust. Isegi nendel, kes harrastavad bailatinot vaid kuni paar korda nädalas, paraneb enesetunne juba sellepärast, et ainevahetus hakkab tänu liikumisele paremini tööle. Ärgem unustagem vanasõna – terves kehas terve vaim! Bailatino annab ka parema koordinatsiooni ja graatsilisuse. Sellel põhjusel on ta väga hea vaheldus neile (eriti naistele), kes harrastavad muidu mõnda jõulisemat ala. Eriti hästi mõjub bailatino treening talje, tuhara ja reie piirkonna lihasgruppidele, kuna nendele piirkondadele langeb selles trennis kõige suurem koormus. Boonuseks on kindlasti parem kehahoiak, millele pööratakse bailatinos väga suurt tähelepanu, see omakorda koos parema koordinatsiooni ja füüsilise vormiga muudab igaühe enesekindlamaks. Ning ärgem unustagem tantsuoskust – bailatino trennist saad ka selle!

KEHA ja MEEL treeningud 

Les Mills BODYBALANCE™

BodyBalance on Yoga, Tai Chi ja Pilatese tehnikast inspireeritud treening, mis suurendab painduvust ja vastupidavust, arendab keskendumist ning sisendab Sinusse rahu. Kontrollitud hingamine, keskendumine ja hoolikalt muusikasse sulanduvate venituste, liigutuste ja asendite seeriad moodustavad tervikliku ja hingelise treeningu, mille käigus Sinu keha saavutab harmoonilise ja tasakaalustatud seisundi.

BodyBalance treeningud kuuluvad Les Mills süsteemi, mis tähendab seda, et peale igat kolme kuud vahetuvad harjutused ja muusika uue vastu. Muusika ja erinevate treenimistehnikate harmooniline ühendamine on teinud Les Mills BodyBalance treeningutest soositud liikumisviisi, mille austajate arv on tõusuteel kogu maailmas.
Trenni tule sportlikult mugavate riietega ning paljajalu. Võta kaasa ka soojem riideese, et seda kanda lõdvestuse ajal. BODYBALANCE™ tund sobib kõikidele.

RÜHMATREENINGUTE KODUKORD

  • Rühmatreeningusse (BodyPump,Body Balance jne tunnid) soovitame  broneerida endale koht telefoni 6 737 637 või interneti teel  http://www.keilasport.ee/reservations/ .  Treeningusse lubatakse piiratud arv treenijaid.
  • Rühmatreeningu alguses tuleb esitada treenerile vastuvõtust saadud treeningkaart.
  • Juhul, kui  ei saa treeningtundi külastada, siis  oma broneeringu saab tühistada kas telefoni, e-posti  ( vähemalt 0,5 h enne tunni algust ) või broneeringu süsteemis ( 2h enne tunni algust ).
  • Kui  5 minutit enne treeningtunni algust ei ole ennast vastuvõtus registreeritud, siis muutub  broneering kehtetuks.
  • 3 tühistamata broneeringu järel blokeerib süsteem kaheks nädalaks  konto ning  puudub võimalus interneti teel treeningutesse broneerida. Sellisel juhul on võimalus end broneerida koha peal ja vabade kohtade olemasolul.
  • Oleme tänulikud, kui treeningsaalis kasutatakse vahetusjalatseid.
  • Treeningtunnis soovitame kasutada rätikut.

 TÄHELEPANU!

  • Treenigutel osaledes vastutab iga inimene oma tervisliku seisundi eest .
  • Headest käitumistavadest mittekinnipidamisel (s.h.  teiste treenijate häirimine) on Keila Tervisekeskuse töötajatel õigus korrarikkuja treeningust eemalda.
  • Väärtasjad saab jätta vastuvõtus olevasse hoiulaekasse. Keila Tervisekeskus ei vastuta riietusruumidesse jäetud isiklike esemete eest.
  • Riidekapi ja hoiulaeka võtme lõhkumisel või kaotamisel on kahjutasu 3 €.
Back To Top